Terugblik op een zeer inspirerende middag

Een event voor kennisdeling is zo succesvol als het enthousiasme van de deelnemers — en dat was er volop! In de inspirerende omgeving van Brasserie Zonnestraal in Hilversum kwamen veertien uitgeefprofessionals samen om te sparren over de toekomst van het uitgeefvak. Wat hen verbindt: ze geven allemaal magazines uit (B2B of B2C) en bepalen mede de koers van hun uitgeverij.

Aan de verschillende tafels werd druk meegedacht en gediscussieerd over thema’s als:

• De rol van AI binnen strategie en werkprocessen
• Het omgaan met stijgende vaste kosten
• De transformatie van print naar digitaal om nieuwe doelgroepen te bereiken
• De uitdagingen in de losse verkoop van tijdschriften

Naast inhoudelijke gesprekken was er volop gelegenheid om kennis te maken, ervaringen te delen en nieuwe contacten te leggen — iets waar gretig gebruik van werd gemaakt.


Dank aan Dorothe Remmits, Jean-Paul Reparon, Rob Klaarenbeek en Stephan Schroeders voor hun waardevolle inbreng van de onderwerpen.

Wat ons betreft: zeker voor herhaling vatbaar! 

De eerstvolgende sessie zal waarschijnlijk voor krantenuitgevers zijn. Heb je ideeën, laat het ons zeker weten.

Deze website gebruikt cookies. Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te laten werken. Andere cookies gebruiken we om uw bezoek te volgen. Zo kunnen we onze site blijven verbeteren. Deze cookies kunt u natuurlijk weigeren. Zie ook onze cookieverklaring.