Socho IT een terugblik op 2021

Socho IT - een terugblik op 2021

door Marco Clerx 

2021, niet gedacht dat we dit jaar zo weinig op kantoor zouden zijn. Aan het thuis werken waren we in 2020 wel gewend geraakt, maar het plan voor dit jaar was toch op een mix van thuis en kantoor uit te komen. Dat is niet gelukt, de poging die we na de zomervakantie ondernamen werd al snel weer teruggedraaid.
 
Mooi om te zien dat we ondanks alles in staat zijn om onze gebruikers goed te helpen. De afgelopen weken vertelden meerdere klanten me dat ze superblij zijn met de support die we dit jaar leverden en de samenwerking in projecten – al is het op afstand. Mooie complimenten! Desondanks zien we uit naar het moment dat het weer normaal is om bij de klanten over de vloer te komen en regelmatig op kantoor te zijn.
 
In 2021 hebben we een hele rij projecten afgerond, zoals de implementatie van Zeno bij Discover Media en VIP Media. Ook samen met bestaande klanten hebben we mooie dingen kunnen realiseren, zoals een online mutatieformulier voor scholen en koppelingen met Magento en Dynamics. We hebben de functionaliteit van Zeno verder kunnen uitbreiden en de online relatie plugin kunnen uitbouwen. En de eerste Zeno Webinars voor eindgebruikers zijn gehouden en goed bezocht.
 
Daarnaast is de migratie van tientallen klanten naar Zeno N – waar we in 2020 mee gestart zijn, in 2021 afgerond. We kunnen terugkijken op een zeer succesvolle uitrol. Zoveel nieuwe software op zoveel sites met zoveel gebruikers, het is zeer voorspoedig verlopen. Als team hebben we er hard aan gewerkt en dat heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Daarmee sluiten we het Zeno_2 tijdperk definitief af en richten ons de komende periode op de verdere uitbouw van de online plugins.
 
Al met al kijken we, ondanks de hinder van de pandemie, terug op een goed jaar. En ook voor het nieuwe jaar liggen er weer mooie uitdagingen te wachten. Laten we er met elkaar een geweldig 2022 van maken, maar bovenal: #staysafe!

Al die gepersonaliseerde diensten zijn alleen mogelijk omdat we Zeno gekoppeld hebben aan zowel de website, de app als het back-office.
Dave van den Berg

Dave van den Berg is manager klantrelaties bij Voetbal International, of zoals hij het zelf noemt:... Lees verder

Ons abonnementensysteem doet wat we nodig hebben en dat doet het goed
Marnix van Buuren

Een goed werkend abonnementenbeheersysteem is van levensbelang voor NRC. Niet alleen omdat... Lees verder

Deskundigheid van de Socho medewerkers gaat verder dan IT & technische skills.
Michelle Kromhout

Uitgeverij Kwintessens verzend al jaren hun mutatieformulieren per post. Nu via Zeno hebben we dit... Lees verder

Deze website gebruikt cookies. Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te laten werken. Andere cookies gebruiken we om uw bezoek te volgen. Zo kunnen we onze site blijven verbeteren. Deze cookies kunt u natuurlijk weigeren. Zie ook onze cookieverklaring.