Deze week rondde het Nederlands Dagblad de upgrade naar Zeno N af. Bij een dagblad vind ik (Chantal) het altijd spannend, omdat de urgentie direct groot is als er onverhoopt toch iets misloopt. Maar gelukkig was dit een bijzonder soepele overgang.
Wat scheelde was dat veel van de superusers (en testers) ook al destijds bij de implementatie betrokken waren en dus echt zéér ervaren Zeno gebruikers zijn. Bovendien hebben zij ons in een vroeg stadium, tijdens de ontwikkeling van Zeno N al geholpen door mee te kijken en mee te testen, waaruit voor ons weer waardevolle input kwam voor de verdere ontwikkeling.

Met de ‘vaste club’ hebben we op 15 september alle processen doorgelopen en gingen we een week later op 23 september live. Tijdens de update bij livegang is de database ongeveer 1 à 2 uur niet bereikbaar, waardoor de meeste uitgevers dit graag zo vroeg mogelijk op de ochtend willen laten uitvoeren. Het Nederlands Dagblad heeft echter juist in de ochtend een piek op de site en aan de telefoon, dus besloten we om pas vanaf 9.30 uur met de upgrade te starten.
Tijdens de upgrade heb ik in een Google Meet met de medewerkers van de klantenservice alle wijzigingen in Zeno N doorgenomen en uitgelegd, waardoor ze daarna met de opgedane kennis direct aan de slag konden in de nieuwe omgeving!
Meer vers van de pers
Jongbloed Media live met Zeno en daar hoort taart bij!

𝐁𝐢𝐣 𝐞𝐞𝐧 𝐬𝐮𝐜𝐜𝐞𝐬𝐯𝐨𝐥𝐥𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐠𝐚𝐧𝐠 𝐡𝐨𝐨𝐫𝐭 ... 𝐓𝐚𝐚𝐫𝐭!! De afgelopen... Lees verder
Top 4 trends waar uitgevers op moeten letten bij het bepalen van hun abonnementsmodellen

Abonnementen zorgen voor recurring revenu en zijn bij uitstek de manier voor uitgevers om klanten... Lees verder
Flexibele abonnementsmodellen zijn de toekomst

Wij ondersteunen uitgevers iedere dag opnieuw door hun operationele en tactische uitdagingen om te... Lees verder
Benieuwd hoe Zeno voor u werkt?
Bel ons op 035 - 672 06 21.
Of laat hier uw gegevens achter. Dan nemen we snel contact op.