Het belang van automatiseren voor uw uitgeverij 

Planningen, de één heeft het snel voor elkaar, de ander maakt iedere keer weer een nieuw Excel-lijstje. In Zeno is een planning gekoppeld aan het boek of e-boek, zo heb je altijd de meest actuele data bij de hand.

Het belang van automatiseren voor uw uitgeverij 

Het automatiseren van jouw administratieve ‘rompslomp’ is ons vak. We doen dit al jaren met succes bij veel uitgevers. We rollen niet alleen een systeem bij je naar binnen, maar samen met onze technische mensen en implementatieconsultants richten we het in en laten we het aansluiten bij jouw processen.   

Waarom is een gestroomlijnde administratie belangrijk?   

  • Efficiency: Laat jouw IT systemen voor je werken, hiermee hebben je medewerkers tijd voor andere zaken.  
  • Accuratesse: Minder kans op fouten, hoe minder handwerk hoe beter. Klanttevredenheid: Een goed werkende administratie zorgt o.a. voor een juiste factuur en/of blad op de juiste plek. Met als voordeel minder klachten.  
  • Medewerkerstevredenheid: een administratief systeem wat doet wat het moet doen, zonder zelf nog veel handwerk in het bijhouden van taken, geeft je medewerkers meer tijd voor andere zaken.   

Wat kan Socho IT toevoegen aan jouw organisatie:  

  1. Een team van experts in de uitgeefmarkt. We weten waar jij het over hebt en denken graag met je mee.  
  2. Een systeem wat gemaakt is voor alle administratieve processen binnen de uitgeverij. Van het inboeken van advertenties tot en met het uitkeren van royalty’s.   
  3. Na ingebruikname altijd ondersteuning door onze servicedesk. Al onze klanten roepen erover. Geen ticketnummer, maar een oplossing.   
  4. Meedenken over verdere optimalisatie van jouw processen. Niet alles hoeft in één keer. Zeno is modulair opgebouwd, later kunnen altijd nog andere modules worden ingezet.   

Wie kunnen het beter zeggen dan onze huidige klanten:  

Onze klanten hebben succesverhalen die de voordelen van onze oplossingen benadrukken. Een uitgever merkte op: “Dankzij de automatisering van Socho IT hebben we onze operationele efficiëntie met 30% verbeterd en zijn onze klanttevredenheidscores gestegen.” Een andere klant vertelde: “De integratie van Zeno heeft ons geholpen om onze administratieve processen te stroomlijnen en beter inzicht te krijgen in onze data, wat heeft geleid tot slimmere zakelijke beslissingen.” Klik hier voor alle klantverhalen 

Ervaar jij een uitdaging of veel handwerk in jouw administratieve proces? Neem eens contact met ons op. We denken graag met je mee over een oplossing. //www.socho.nl/contact   

 

Meer weten over het maken van planningen in Zeno?

Neem contact met ons op! U kunt onderstaand formulier invullen, maar bel ons ook gerust op 035-6720621

Deze website gebruikt cookies. Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te laten werken. Andere cookies gebruiken we om uw bezoek te volgen. Zo kunnen we onze site blijven verbeteren. Deze cookies kunt u natuurlijk weigeren. Zie ook onze cookieverklaring.