Family Sharing: Slim omgaan met gedeeld gebruik van digitale abonnementen

Family Sharing: Slim omgaan met gedeeld gebruik van digitale abonnementen 

De uitgeefwereld is volop in beweging. Digitale abonnementen nemen een steeds grotere rol in binnen het verdienmodel van veel uitgeverijen. Maar waar print vanzelfsprekend beperkt bleef tot één brievenbus, zijn digitale abonnementen eenvoudig te delen – vaak door het hele huishouden, soms zelfs ver daarbuiten. Eén account wordt moeiteloos gedeeld met meerdere gebruikers, zonder extra opbrengsten voor de uitgever. 

Wat ooit begon als klantvriendelijkheid, begint nu voor veel mediabedrijven een structureel probleem te worden. Hoe zorg je ervoor dat je digitaal aanbod eerlijk gebruikt wordt, zonder de relatie met de klant te schaden? 

Lees de whitepaper 👉hier👈verder 

Deze website gebruikt cookies. Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te laten werken. Andere cookies gebruiken we om uw bezoek te volgen. Zo kunnen we onze site blijven verbeteren. Deze cookies kunt u natuurlijk weigeren. Zie ook onze cookieverklaring.