• Wij zijn specialist in
    software voor uitgeverijen

  • Kidsweek en Adformatie
    via Zeno

  • De Banier: boeken
    verkoop en royalties
    via Zeno

  • NRC: iPad editie
    abonnementen
    via Zeno

  • Weka: toegang kennisbanken
    via Zeno

Volg ons @socho_it

Zeno.desk

Aanpassingen
Uniek uitgangspunt is dat de Zeno applicatie bij alle gebruikende organisaties dezelfde is. Van onderhoudswerkzaamheden en uitbreidingen profiteert elke gebruiker. Opgeloste onvolkomenheden, nieuwe functionaliteit en handigheidjes komen periodiek beschikbaar voor alle gebruikers zonder bijkomende kosten.

Releases
Periodiek verschijnt er een nieuwe release, waarvan de releasenotes aan de beheerders per e-mail verzonden wordt. Aan de hand van de release-notes besluit u zelf of de nieuwe versie voor u interessant is, of dat u liever een of meer versies overslaat.

Patches
Een patch is een klein stukje programmatuur wat de bij u geïnstalleerde versie van Zeno kan repareren. Dit wordt door medewerkers bij Socho op uw database geïnstalleerd en zorgt bij het opnieuw inloggen van de gebruikers voor aanpassing van elke geïnstalleerde Zeno.

Gebruikersondersteuning
Vragen aan de supportdesk worden direct beantwoord of doorgespeeld aan de verantwoordelijke specialist, hiervoor geldt een responstijd van 8 uur.

Socho_IT bv
Huizermaatweg 586
1276 LN Huizen
tel: 035-6720 621
fax: 035-6720 622
info@socho.nl