Meer weten over de Subscriber Lifecycle? Lees de whitepaper

De abonnee-levenscyclus (subscriber lifecycle) doorloopt verschillende fases, elk met een ander beroep op de mate van ondersteuning door IT. De digitalisering en de opkomst van online content hebben de behoefte aan ondersteuning bij uitgevers veranderd. Socho, een IT-bedrijf dat uitgevers ondersteunt, heeft enkele ontwikkelingen in deze whitepaper beschreven.

Klik hier om de hele whitepaper te lezen. 

Top 4 trends waar uitgevers op moeten letten bij het bepalen van hun abonnementsmodellen

Abonnementen zorgen voor recurring revenu en zijn bij uitstek de manier voor uitgevers om klanten... Lees verder

Flexibele abonnementsmodellen zijn de toekomst

Wij ondersteunen uitgevers iedere dag opnieuw door hun operationele en tactische uitdagingen om te... Lees verder

Vacature Servicedesk ontwikkelaar – SQL

We willen graag ons teams versterken met een servicedesk ontwikkelaar. Vind je het leuk problemen... Lees verder

Meer weten? Neem gerust contact met ons op!

Wil je eens met ons sparren over je abonnementen administratie? Bel gerust met 035-6726021 of mail info@socho.nl. We plannen graag een momentje voor je in. 

De robuustheid én flexibiliteit van ZENO en het partnership met Socho dat als collegialiteit voelt geeft ons een grote voorsprong op concurrenten die deze assets missen.

Matthijs van de Peppel

NRC Media logo
Alles in één systeem hebben, levert ook tal van zakelijke voordelen op

Martijn Wabeke

Kwintessens logo
We borgen nu alle administratieve processen in één systeem

Jean-Paul Reparon

AgriMedia logo

Deze website gebruikt cookies. Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te laten werken. Andere cookies gebruiken we om uw bezoek te volgen. Zo kunnen we onze site blijven verbeteren. Deze cookies kunt u natuurlijk weigeren. Zie ook onze cookieverklaring.