De abonnee-levenscyclus (subscriber lifecycle) doorloopt verschillende fases, elk met een ander beroep op de mate van ondersteuning door IT. De digitalisering en de opkomst van online content hebben de behoefte aan ondersteuning bij uitgevers veranderd. Socho, een IT-bedrijf dat uitgevers ondersteunt, heeft enkele ontwikkelingen in deze whitepaper beschreven.
Klik hier om de hele whitepaper te lezen.
Top 4 trends waar uitgevers op moeten letten bij het bepalen van hun abonnementsmodellen
Abonnementen zorgen voor recurring revenu en zijn bij uitstek de manier voor uitgevers om klanten... Lees verder
Flexibele abonnementsmodellen zijn de toekomst
Wij ondersteunen uitgevers iedere dag opnieuw door hun operationele en tactische uitdagingen om te... Lees verder
Vacature Servicedesk ontwikkelaar – SQL
We willen graag ons teams versterken met een servicedesk ontwikkelaar. Vind je het leuk problemen... Lees verder
Meer weten? Neem gerust contact met ons op!
Wil je eens met ons sparren over je abonnementen administratie? Bel gerust met 035-6726021 of mail info@socho.nl. We plannen graag een momentje voor je in.
“ De robuustheid én flexibiliteit van ZENO en het partnership met Socho dat als collegialiteit voelt geeft ons een grote voorsprong op concurrenten die deze assets missen. ”
Matthijs van de Peppel
“ Alles in één systeem hebben, levert ook tal van zakelijke voordelen op ”
Martijn Wabeke
“ We borgen nu alle administratieve processen in één systeem ”
Jean-Paul Reparon