Van oud naar nieuw! Dat is eigenlijk een thema in elk project. Een nieuw systeem, nieuwe processen en werkwijzen en een nieuwe leverancier. En ofschoon veel mensen altijd zeggen dat ze niet van veranderingen houden, valt mij juist vaak op hoe super users soms snakken naar het nieuwe.
Meestal geeft de implementatie van een nieuw systeem (Zeno) ook een extra impuls om andere zaken aan te pakken en te vernieuwen. Bijvoorbeeld eindelijk digitaal facturen kunnen versturen, het aanvragen van abonnementen via de webshop volledig te automatiseren, of alle sales-inspanningen gestructureerd gaan vastleggen.
Tijdens het project schakel je continu tussen hoe het was en hoe het gaat worden. In de testfase vergelijk je uitgebreid resultaten om zeker te weten dat we niets over het hoofd zien en tijdens de trainingsperiode kan iedereen alvast ‘wennen’ aan al het nieuwe.
In het voorjaar van 2019 staan ons weer twee grote go-lives te wachten van klanten die momenteel dus volop in die vergelijkingsfase zitten. Een spannende tijd, maar omdat we nooit op 1 januari zelf live gaan, is er voldoende ruimte om alles rustig uit te werken of extra uit te leggen, zodat iedereen in 2019 klaarstaat voor ‘het nieuwe’!
Meer vers van de pers
Het belang van automatiseren voor uw uitgeverij
Het automatiseren van jouw administratieve ‘rompslomp’ is ons vak. We doen dit al jaren met succes... Lees verder
Gestructureerd en eenvoudig planningen maken in Zeno
Uniforme planningen maken, één keer data vastleggen en alles automatisch laten vullen. Dat doe je... Lees verder
Benieuwd hoe Zeno voor u werkt?
Bel ons op 035 - 672 06 21.
Of laat hier uw gegevens achter. Dan nemen we snel contact op.